Entertainments Tonight: New Moon-special

Hey snyggingar!
Nu är jag hemma från en ganska ovärd helg i sälen.. Jag blev nämligen sjuk i torsdags på dagen innan vi skulle åka och fick feber på fredagen. Så jag har legat inne i stugan hela helgen istället för att åka skidor. Inte så himla roligt, men sånt händer. Är fortfarande sjuk och det har blivit värre sen i fredags så det lär hålla i sig ett tag :( men nog om mitt klagande, här kommer ETs new moon specialer! (titta i HQ)

Dag 1
 


Dag 2
 

Och klicka här för att se ett 19 minuter (!! <3) långt klipp hos newmoonmovie.org från dag tre!


Jag älskar detta, det är helt underbart att se!  Njuuuuut :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hej hej :D

gå in och svar på veckans frågor.



1. Om du skulle få träffa Robert Pattinson men bara få ställa två frågor, vad skulle du då fråga?



2. Vilken utav bökerna tycker du bäst om? hej hej :D

gå in och svar på veckans frågor.

2009-04-27 @ 22:26:00
URL: http://thefanpire.blogg.se/
Postat av: Anonym

äre värt att se?

va äre?

2009-04-27 @ 22:48:12
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0