I'm still alive

Heeeeey!
Jag tänkte bara säga att jag fortfarande lever, haha. Det händer galet mycket i mitt liv just nu. Jag har massor att göra i skolan, samtidigt som jag försöker hinna träffa vänner, vara i stallet och träna. Så jag har knappt tid att sitta vid datorn längre. Men som sagt, jag lever fortfarande och jag har inte lämnat er ;) det är bara lite dåligt med tid just nu.

Sen ska jag också passa på att berätta om ett rykte. Det har ryktats om i några dagar nu att inspelningen av new moon har tagit en paus, på grund av att Stephenie skulle ha snott idén till böckerna från någon gammal rumskompis på college. Men detta stämmer absolut inte utan det är bara ett fånigt rykte. Här kan du läsa en bekräftelse på det med kommentarer från bland annat Summit.

Den första officiella bilden på vargarna har också kommit! Klicka här för HQ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0