Ashley Greene säger att New Moon-manuset är bättre än första.

Ashley har sagt till Extra att hon har sett maunset för New Moon och det är till och med bättre än det för Twilight.

"Jag är så upprymd. Jag har äntligen, äntligen fått manuset.. och det är bra", avslöjade hon.. "Det är jättebra. Jag är jätte förväntansfull att få jobba med Chris [Wentz]. Jag pratade äntligen med honom här om dagen.", la hon till. "Jag tycker bättre om det än det första, kanske för att jag har en större roll."

När hon fick frågan om hur Twilights framgång har påverkat henne sa hon detta:
"Det är skönt för mig för som Alice är det många som inte känner igen mig för att mitt hår är längre och allt är lite annorlunda, så det händer långsamt. Tvärtom för stackars Rob som gick från att ingen visste vem han var till att få allt dokumenterat."

Här kan du läsa hela på engelska.

Det här låter ju bra för New Moon, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0