nytt nytt nytt!

Heeeej!
Förlåt att jag inte uppdaterade igår som jag lovade.. Kom hem, gick till skolan, var hemma en halv timme, åkte och tränade och sen formaterade vi om hela datorn och allting så jag hade inte tillgång till den på kvällen. Men nu har jag tid så nu ska jag uppdatera med en massa nyheter.

Först: Ryktet om att Lucas Grabeel ska spela Alec stämmer inte! Det berättade han i en intervju med popstar.

Här kan du läsa en intervju och se fantastiska bilder med och på Christian Serratos som spelar Angela Weber.

Intervju och photoshoot med Billy Burke, som spelar Charlie Swan.

Lite söt bild på Kellan och hans motspelare i 90210 AnnaLynne McCord, som har provspelat som Heidi i New Moon, på the playboy mansion.



Bilder på Rob på en Vogue-middag i London.

.. och bilder på Rob ute i London i lördags kväll.

Intresserad av Cullen-huset? Här har du en intervju med arkitekter och en hög med nya bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0