Sluta?

Funderar på om jag ska lägga ner denna bloggen.. Jag gjorde den för att jag nästan alltid skrev om Twilight i min vanliga blogg och för att jag tycker om att skriva om det. I början hade jag fyra gånger så mycket läsare som jag har nu men dom flesta har slutat, troligtvis för att jag mest uppdaterar på kvällarna.

Förut uppdaterade jag mycket och i princip hela tiden, för att jag tyckte det var roligt. Nu får jag dåligt samvete om jag inte gör det för det känns som att alla kommer sluta läsa då. Tycker inte att det är roligt längre för det har blivit som ett tvång. Om jag minskar på uppdateringen får jag dåligt samvete istället.

Plus att jag känner inte att jag har tid. Jag tränar på gym tre gånger i veckan, är i stallet två gånger i veckan och så har jag skolan där vi har fullt upp nu med nationella och massor med andra prov.

Men jag vet inte hur jag ska göra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej, lägg inte ner bloggen!! du har en jättebrabästunderbar blogg :) men om du känner att du inte hinner så...

följ ditt hjärta <3

2009-02-21 @ 21:21:14
Postat av: Mikaela

asså du gör som du vill, men jag gillar verkligen din blogg <3

2009-02-21 @ 22:50:32
URL: http://playmydoll.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det är ju ditt val men jag tycker bloggen ska vara kvar (: <3

2009-02-22 @ 10:43:21
URL: http://randigcitron.blogg.se/
Postat av: Pipalium

Det är från den här bloggen jag får all min twilightinformation, så jag uppskattar den enormt. Även om du endast skulle uppdatera den en gång i veckan skulle jag bli glad. Men det är såklart ditt val om du vill lägga ner den eller inte, and i respect that.

2009-02-22 @ 15:57:53
Postat av: hanna

gummsan! du är duktig :D

2009-03-01 @ 12:41:19
URL: http://rothis.blogg.se och tjenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0