Engelska inlägg.

Jag fick en kommentar av en anonym person som kommenterade att jag skriver inläggen på engelska, när det är en svensk blogg. Och jag antar då att det är artiklar/intervjuer och sådant som är på engelska han/hon menar. Tyvärr så har jag oftast inte tid att översätta dem då de är ganska långa och det tar lite tid om översättningen ska bli bra. Men vill ni det ska jag försöka bli bättre på att fixa översättningar.

Och du.. du får gärna säga vem du är nästa gång. Jag kan ta negativa kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det gör inget att det är på engelska ibland, Angelica ;) Då blir det ju det exakta också plus att man har chans att träna engelska. You go girl xD

2009-01-27 @ 21:46:25
URL: http://bleibenimmer.blogg.se.
Postat av: Anchi

Hanna: Haha, ja. Det är delvis därför jag skriver på engelska också. Men vissa tyckte tydligen inte om det ;)

2009-01-28 @ 08:00:39
URL: http://dazzled.blogg.se/
Postat av: Pipalium

Jag tycker bloggen är bra som den är. Den uppdateras väldigt ofta, innehåller fakta på svenska och intervjuer på engelska. Det är en bra blandning, så du ska inte behöva översätta något tycker jag. Fortsätt så bara (Y)

2009-01-28 @ 12:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0