De första bilderna från New Moon-inspelningen!

Iiiiiiiiiiihhhhhhhhhhh. De första bilderna från inspelningen av New Moon har nu kommit upp!! Eller ja, förberedelserna inför New Moon. Åh. Ah :D

Jag kom precis hem efter att ha varit med kompisar hela kvällen, ska nu städa mitt rum och sen sova då jag har nationella imorgon. Så jag hinner inte lägga in alla, men jag lägger upp några och imorgon blir det ännu fler + fler uppdateringar. Känner du att du inte kan vänta till imorgon kan du se alla bilder här. ;)



Oh, förresten; Mikaela tipsade om att i nästa OKEJ-tidning som kommer ut den 2 april i affärerna kommer det att vara "Twilight-time", berättar mer när jag vet mer! Men glöm inte att köpa den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0