Kommentera..?

Tänkte bara säga att ni väldigt gärna får kommentera! Jag blir jätteglad när jag har fått en kommentar, det är superkul att läsa era åsikter om sådant som händer i Twilightvärlden. Så ja, gör gärna det. =)

________

Det var ett tag sen jag la upp några bilder så det tänkte jag göra nu. Några är gamla, några är nya.

Supervackra Ashley Greene: Cosmo Girl



Rob, Kristen, Nikki, Kellan, Ashley och Jacksone: Teen Vogue (HQ)



... nu måste jag gå och duscha men jag lägger upp flera sen! Har ni några önskemål på vilken skådespelare eller så ni vill se?

Kommentarer
Postat av: Pipalium

Bilderna från Teen Vogue har jag aldrig sett förut faktiskt. Thanks dear :*

2009-03-08 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0