Kristen om Madonna i New Moon och att spela Joan Jett i the Runaways

(Denna artikel är från 14e mars.)

Artikel från LAtimes.

Kristen om ryktet att Madonna ska vara med;

"Jag vill att alla ska älska våran film", sa Stewart idag på "Four Seasons"-festen (?) för hennes nya komedi, 'Adventureland'. "Jag har inte hört det. [ryktet] Det skulle vara toppen om hon är med."

Inte precis ett rungande stöd, men det är ungeför så mycket hon kommer att få från den underskattade unga skådespelerskan.

För att vara ärlig, Kristen blev mycket mer exalterad över att spela punkfeministiska musikikonen Joan Jett i nya filmen Runaways.

Hon hoppas till och med att få sjunga i filmen!

"Jag vill väldigt gärna, men jag vill få det rätt. Det är mycket uppträdanden i filmen."

Hur känns det att spela en sådan historisk musikalisk feminist?
"Joan är en sådan enastående förebild för alla unga flickor. Hon var den första kvinnan att starta ett skivbolag, och så ung."




Hela här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0