Rob svarar på rykten

I en ny artikel med Moviefone berättar Robert hur det egentligen ligger till med vissa saker.

Moviefone: Jag hörde att du följer allt onlineskvaller om dig själv?
Rob: Jag läste det och tyckte det var rent skitsnack. Jag bara, "Gud, jag låter som en loser".

Moviefone: Så det är inte sant?
Rob: Well, jag gör det ibland. Jag gjorde det mycket mer innan och då.. Jag tittar bara på de negativa sakerna. Jag vill bara veta vem som säger de negativa sakerna, och jag vill bara komma ihåg deras namn. Jag skriver ner allt i min svarta book. [skratt]

Moviefone: Är det sant att du bjöd ut ett fan på middag?
Rob: Det är sant, yeah.

Moviefone: Är det sant att, jag vet inte om du har sett det här, men en källa på inspelningen av New Moon sa att du inte luktar gott, att du inte duschar?
Rob: Jag har inte ens varit på inspelningen än! (Då är den artikeln jag skrev om för några dagar sen inte sann alltså.)

Moviefone: Du vet, samma sak gick runt om Zac Efron för ett tag sedan; att han inte duschar.
Rob: Verkligen? Han ser ut som att han luktar gott [skratt]. Jag duschar faktiskt.

Moviefone: Jag läste också att du fick ett slag i huvudet av en skylt när du spelade in?
Rob: Du vet, det är det mest.. Jag fick faktiskt höra det imorse. Det är bara "Vad?" det är den mest tråkiga historian.

Moviefone: Jag såg precis en videointervju med Ryan Renolds och han kallade dig a dreamy (vet inte hur jag ska översätta så att det passar in..) och sa att han skulle älska att jobba med dig.
Rob: [Generat skratt] Verkligen?

Moviefone: Är det någon du skulle älska att jobba med?
Rob: Ryan Renolds! [Skratt] Jag har alltid velat jobba med Benicio Del Toro, jag tycker att han är fantastisk. Och det är många många människor..

--
Jag skäms nästan för att erkänna det, men översättningen är gjord av mig och originalartikel kan ni hitta här.

Från TwilightSweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0