Sam's hus?

Två tjejer vid namn Candise och Emily delade med sig av dessa bilder och lite information till newmoonmovie.org.
 (Lite spoilervarning i slutet)

"Först trodde vi att det var Jacobs hus, tills vi såg bilderna på det röda stället. Vi hade gett upp hoppet tills igår då det under min dagliga drive-by var poliser på vägen, några tjejer som gömde sig i buskarna med kameror och jag såg Bellas truck vid huset! Jag hade såklart ingen kamera med mig den här gången så jag fick ingen bild.

... [oviktig info ;p] ...

Vi tror att det är Sams hus, varulvarna är i stan så det passar."

Även denna översättning är [pinsamt nog] gjord av mig och originalinformationen finns som sagt på newmoonmovie. Bilder också därifrån.





Ursäkta för fult ihopsatt bild.. Haha.


-----

NEW MOON SPOILER!


På Lainey Gossip finns det nya bilder på varulvarna!

Från vänster: Chaske Spencer (Sam), Alex Meraz (Paul), and Kiowa Gordon (Embry)




Alex, Chaske och Kiowa

Chaske och Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0