Taylor Lautner: "Jag får inte dejta förrän jag är 28"

Igår hade aceshowbiz.com en artikel där taylor Lautner berättar att han inte får dejta förrän han fyller 28, dvs om 11 år.

"Twilight" actor Taylor Lautner openly admits that he is forbidden to date before he reaches 28 years old. To M magazine he reveals, "My dad says I can't date until I'm 28. I'm definitely hoping to negotiate that one down."


Still, Taylor expresses his gratitude for his father's strict dating rule. "I realized that my parents were strict to make sure that I didn't get a big head, and that's a good thing," he admits. "My parents brought me up to have respect and not take things for granted."

Not yet having girlfriend, Taylor nevertheless already had in his mind the qualities that he looks for in a girl. "I like girls who aren't uptight and not afraid to be a dork," he says in a statement. "I dig girls who can let loose and have a fun time," so he adds."

MSNs startsida kunde du idag läsa motsvarande artikel, fast på svenska.

Taylor Lautner kommer inte att kopplas ihop med några heta motspelerskor på ett bra tag framöver, åtminstone inte om hans pappa får bestämma.  

- Min pappa säger att jag inte kan dejta förrän jag är 28, berättade skådespelaren nyligen under en presskonferens för filmen "Twilight" i Tokyo. 

- Jag hoppas verkligen på att kunna förhandla ner det.  

Tur är väl det, för annars kan alla tjejer där ute ställa in sig på att vänta hela elva år på idag 17-åriga Taylor. Men när skådespelaren en vacker dag väl fått pappas godkännande har han hur som helst en klar idé om hur hans blivande flickvän ska vara.  

- Jag gillar tjejer som inte är stela och som inte rädda för att vara töntiga. Jag diggar tjejer som kan släppa loss och ha kul, berättar han.

---
Nu ska jag åka iväg till stallet, men ikväll tänkte jag lägga in lite New Moon trailers! (fan-made då såklart) så kika in då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0