Vill du ha bilder?

Kom att tänka på en sak igår när jag la upp bilderna på Kellan och Edi.. Det händer ju ganska ofta att jag lägger upp en del bilder från photoshoots, bilder relaterade till Twilight, inspelningen av New Moon, appearences.. osv. Så jag tänkte såhär; om ni ser en bild ni skulle vilja ha men inte hittar på internet eller något kan ni maila så skickar jag den. Klart det går ju att spara direkt från bloggen, men många av bilderna är i HQ och det blir dom inte när jag lägger upp dem här.

Så hittar du en bild du gärna vill ha, maila mig på [email protected] så fixar vi det!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

du skulle oxå kunna ha bildgalleri :) <3

2009-03-16 @ 20:02:23
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0