More pics!

Oih, det har verkligen drösat in bilder idag. Jag har varit på bio och kom hem för bara en stund sedan, blev ju lagom glad när jag såg att det finns ännu mer underbara bilder! Måste dock sova, så hinner inte lägga upp alla. Men postar lite länkar istället =) ni får inte missa dom!



Även denna ihopklippta bild är lånad av twilightsweden.

Gå in här på flashnews för att se alla bilder därifrån, och jag lovar att det är sjukt värt det! Underbara bilder.

Eftersom att jag inte kan lägga in alla bilder nu gör jag lite som twilightsweden och lägger upp alla länkar istället!

Lainey Gossip
Pop Sugar

Just Jared: 1 & 2
INF Daily: 1 & 2
Socialite Life
I'm Not Obsessed

Alla länkar och bilden är alltså via twilightsweden.

Godnatt på er, hoppas att ni inte svimmar eller får alltför mycket andnöd när ni ser dessa bilder ;)

Kommentarer
Postat av: FT9

Åh vad jag längtar! (:

2009-06-19 @ 14:52:07
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0