Team Edward/Team Jacob/Team Switzerland?

Tjena snyggingar. Hoppas att allt är bra med er nu den sista månaden i plugget, oavsett årskurs. Jag har helt galet mycket att göra i skolan nu men jag är så skoltrött så jag orkar inte utan lägger allt åt sidan istället, haha. Inte så smart men vad gör man.. Jaja, nu var det inte skolan detta skulle handla om.

Jag är liten nyfiken på vilket "team" ni tillhör, om det är team Jacob, team Edward eller kanske team Switzerland? Själv är jag team Edward! Dock har jag sviktat lite där fram och tillbaka då jag ibland lutar lite mer åt Jacobs håll, men innerst inne är jag nog alltid team Edward. ;) kommentera gärna och berätta, jag är nyfiken! Det skulle vara jätteroligt att veta. =)

Tänkte bjuda på lite smått och gått i skådespelarnas värld utanför twilight också, det mesta är någon vecka/några dagar gammalt men det kan ju vara roligt ändå.

-------------------

Underbart söta Ashley Greene har gått och skaffat sig en ny frisyr och dessutom en gullig liten vovve!



"She was meant to be mine. I wasn't looking for a dog, and I happened to see her picture online, and I was like, ‘I have to have that dog.'" - så sa Ashley om sitt lilla tillskott i familjen. Full artikel om detta finns här.

--------------------

Och här är klippet alla har väntat på från filmen Little Ashes med Rob som Salvador Dali där han kysser en man.. Ujuj. Hett!



-----------------

En söt liten bild på Ashley och Kellan på ett "For Joseph" event för några dagar sedan.


--------------

På Jaunted.com finns det en artikel om vad skådisarna i new moon kommer att hålla på med när inspelningen är klar, låder det intressant? Läs den här =)

-------

En gaaaaalet snygg bild på snyggingen Alex Meraz som spelar Paul. Mums!



--------

Michael Sheen som spelar Aro svarade på några av fansen frågor på Twitter, detta fick vi reda på;

  • He'll be in both Vancouver and Italy
  • He says he'll feel old around the young actors, but may scare them with his red eyes.
  • He's reading the books right now.
  • He's excited about going to Italy to film.
  • He met Robert Pattinson at the Oscars.

  • För att läsa frågorna med hans svar, klicka här.



    Bilden är lånad av newmoonmovie.org

    --------------

    Det blev ett ganska långt inlägg med gott och blandat från vissa av skådisarna =) glöm inte att svara på frågan!


    Kommentarer
    Postat av: Pip

    Jag måste nog påstå att jag är Team Edward, fast jag är lite chockad över det. Om man tänker efter så har Edward några psykopatiska drag, men ändå dras man till honom något så otroligt. Long Live Team Edward!

    2009-05-05 @ 08:57:09
    Postat av: Hanna

    sv: Inte karro?? Det visste jag inte! Vart blir det då då?



    Och gällande frågan... Man förstod ju hela tiden att det skulle bli Edward och Bella till slut (det är ju runt de två som sagan hänger) och i början gillade jag det. Men ju mer Jacob som kom med i bilden, ju mindre chans han hade att få Bella, desto mer TEAM JACOB blev jag. Jag håller mig till vargarna, så New Moon känns riktigt perfekt för mig, haha ;)

    2009-05-05 @ 16:07:45
    URL: http://bleibenimmer.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    Jag är Team Charlie....



    HAHA!



    tipsade matilda k om din sida, vi sitter å kollar nu ;)

    2009-05-06 @ 12:09:40
    URL: http://rothis.blogg.se/
    Postat av: E

    Team fucking Edward! Alltid.

    Jake är underbar med Edward och Bella är meant to be, som Romeo & Julia, O´boy och mjölk., de ska helt enkelt vara tillsamans.. :)

    2009-05-06 @ 17:41:47
    Postat av: Kinga

    hej!!



    vi söker nya medarbetare/bloggerskor till vår blogg!

    Vill du vara med hos oss?

    kolla in detta inlägg:

    http://thetwilightsaga.se/2009/may/tavling-jobba-med-oss.html



    MVH Kinga på thetwilightsaga.se

    2009-05-07 @ 14:23:34
    URL: http://www.thetwilightsaga.se
    Postat av: linnea hedlund

    Team Edward! :)

    2009-05-09 @ 18:14:06
    URL: http://hedlundlinnea.devote.se
    Postat av: san

    Team Jacob. :)

    2009-05-13 @ 04:05:50
    URL: http://sandraaniander.blogg.se/
    Postat av: Nina Kartal

    HERREJESUS, om rob nånsin kysser en kille igen så vet jag inte vaad! :(

    2009-05-15 @ 18:33:11
    URL: http://ninakartal.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0