Stockholm i helgen

Det var inte många svar jag fick på frågan jag ställde här.. Bara fyra stycken av er som läser, vilket är betydligt fler än så. Lite tråkigt tycker jag, hehe. Så har du inte kommenterat än får du gärna göra det =))

Imorgon bitti åker jag tillsammans med min bästa vän till Stockholm igen för att se våra favoritpojkar i Kid Down. Det kommer alltså inte bli några uppdateringar i helgen. Det har ju inte blivit så mycket av det i veckan heller, men nu är ni iallafall förvarnade om det ;D jag kan blogga från mobilen så jag kanske slänger iväg ett inlägg någon dag, dock är de flesta Twilightsidorna för stora för att se i mobilen så om det blir några nyheter vet jag inte. Men det märker vi!

Ni får iallafall ha en superbra helg, det kommer vi ha!

Här finns det lite bilder på David Slade (regissör för eclipse) som anländer till vancouver och några på Peter Facinelli och Taylor Lautner.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: J

Åh Sthlm, wonderful! Ha så kul och tänk på mig ;)

2009-05-09 @ 00:27:25
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Mollan70

Hoppas du får jättekul i Stockholm i da´.

2009-05-09 @ 15:50:37
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0